
Asfaltowej nawierzchni technologii na SNIP
"W rosji nie ma dróg - istnieją obszary", jakościowa układanie asfaltu, drogi asfaltowe.
Rzeczywiście, klimat, układanie asfaltu niezgodność z technologii, finansów i braku wielu innych czynników doprowadzić do tego, że nawierzchnia asfaltowa bardzo szybko to wali i staje się bezużyteczny. Cierpieć i kierowców, rowerzystów i skaterów oraz regularne piesi.

Technologia europejskiej
Jak to budowy i konserwacji, europy, nie wszystkie widoczne w czasie rosyjskich dróg: przegubowe wykonuje asfaltowej betonowej do leja układarki, który rozprowadza się do komory do powlekania za pomocą przenośnika ślimakowego z uprzednio przygotowaną warstwą żywicy podbudowie drogi. Następnie powłoka jest zagęszczony i uszczelnia samobieżna maszyna lub ręcznego wałka. Według obliczenia teoretyczne i praktyczne techniki analizy europejskiej ciągły leja nawierzchni przy maksymalnej wydajności i maksymalną ładowność ciężarówki możliwie godzinę leżał 223,6 tony mieszaniny asfaltowej. Dobry wynik! Ale zobaczmy, co można systemu amerykańskiego.
Niebezpieczne nieprzestrzeganie technologii asfaltowych drogach?
Działania niezgodne z ustalonymi normami, co do zasady, doprowadzić do tego, że jezdnia wywala z wyprzedzeniem. Dlaczego tak się dzieje? Jeśli asfaltowanie drogowe zaangażowany w zimnej pogody, warstwa asfaltowa stygnie szybciej, a więc czas na jego znak jakości jest znacznie zmniejszona. To prowadzi do przedwczesnego uszkodzenia nawierzchni.

Asfaltowanie drogowe
Asfaltowanie drogowe końcowym etapem budowy dróg. Asfalt jest umieszczony w zależności od obciążenia wymaganej grubości drogi, według szacunków zaprojektować. Górny, ostatnia warstwa asfaltu położył cieńszy wałek zagęszczony bliżej.
Komentarze
Prześlij komentarz